Arkadaşlar merhaba, ben doğum yapalı iki ay oldu. Doğumdan sonra enzim değerlerim yükselmiş, şimdi normale döndü ama. Hepatit testi yaptırdım negatif çıktı ama anti hbs diye birşey var o da negatif çıktı. Bu şimdi ben hepatit değilim ama aşı mi olmam gerektiği anlamına geliyor