Yusuf_annesi Kızlar 10 gün önce doğum yaptım saçımı boyatmak istiyorum süte karısıyormu herkes bisey diyor sizin düşünceniz nedir
Cerenssn Yusuf_annesi vallahi ben öyle seylere hayatta inanmam canim 8 aylik hamileyim ombre yaptirdim cok sukur bir sıkıntım da yok bebegimde gayet saglikli
Mihrimah41 Yusuf_annesi ben boyatmıştım canım röfle yaptırdım diplerini boyatmadım çünkü saç derisinden çok hızlı şekilde kana karışıyo sürülenler.
Yusuf_annesi Canvecansu hamileyken organik boya ile boyatmistim çok şükür bi sıkıntı olmadı bu kez boya organik değil ondan endişeliyim
Sinemisdemirag Cerenssn ya benimde saçım beyaz doldu boyatmak istiyorum 12 haftalık oldum doktora sorucam ben de inanmıyorum da herkes birşey diyor