Nursenem55 Selam güzel anneler.. bugün 7. haftada malesef bebegimin kalbinin durdugunu ögrendim.. kürtaj olmam gerekiyo.. kürtajdan sonra hemen ayaklanabiliyomuyuz yoksa dinlenmem gerekiyomu belirli bir zaman.. veya kanamam olmasini beklesem cok sürermi..
Happykariner Nursenem55 anestezi almıştım bende ameliyathaneden yürüyerek çıktım çok iyiydim hiçbirşey hissetmiyorsunuz zaten sonrasında adet gibi kanama oluyor bende o kanama 1 gün sürdü sadece sonra kesildi çabucak atlatılacak biley korkmayın . Ben ağlayarak girmiştim o anda bayıltmışlar elimi bıçağa çarpmışım çok ağlıyordum birden bayılınca öyle olmuş parmağım yarılmıştı 😑
Ahsend49 Nursenem55 benimde aynı 6 +1 de kalbi durdu 9. 10.haftada kürtaj oldum hemen yapılan bişeymiş ameliyat . 1 saat beklettiler ameliyattan sonra ayaklandım gittim öyle büyütülecek bişey değil ama o burukluk yürek yangını hiç bitmiyor
Merve2012 Nursenem55 21 mayısta oldum genel anesteziyle çok ağladım üzüldüm benimde 7+6 da kalmış ben 9. Hafta sanıyordum. Kürtaj kısa sürüyor ben çıkınca adet ağrısı gibi ağrım olmuştu birde büyük tuvaletim gelmişti uyanır uyanmaz gittim tuvalete sonra bir iğne yaptılar ağrı kesici hemen çıkmak gitmek istedim çıktımda 1 saat içinde. Biz genetik teste gönderdik mümkünse sende gönder. Herşey Allahtan üzülme desemde boş biliyorum üzüleceksin. Ama ağlamak geliyorsa içinden ağla sakın içine atma. Rabbim yine verir içini ferah tut. Birde ayaklarını sıcak tut eve gelince dikkat et
Yasemin0728 Nursenem55 canım bende geçen sene 21 Mayıs’ta olmuştum tek yumurta ikizlerime kürtaj kalp atışları duyulmadığı için. Uyanınca narkozu biraz zor cikartabildim ama akşama ayaklandim ertesi güne biseyim kalmamıştı. Umarım Rabbim bı daha yaşatmaz ve İnsallah Rabbim bizlere tekrardan nasip eder sağlıklı evlatlar 😊
Sera34 Anestezi almıstım ben 2 gün dinlenmiştim anesteziyi zor atmıstım ama sonrasında hiç kanamam olmadı normal halime geri döndüm
Anneolacagimben Canim basın sağolsun üzücü durum üç kez yaşadım Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin hiç korkma anestezi veriyorlar onbeş dk. Sonra utanıyordum ağrın sizin olmuyor bir saat içinde taburcu oluyorsun
Selin17 Nursenem55 ben yatmamıştım hastanede 2 saat içinde taburcu olmuştum eve gelince dinlendim canım, kanamam 1 hafta sürdü 👍🏽 Çok geçmiş olsun bende 12 haftalık bebeğimin kalbinin durması sonucu kürtaj oldum 3 ay sonra yine hamile kaldım 🙏🏽 Allahım sana da nasip etsin canım
Alv Nursenem55 çok geçmiş olsun canım bende 8 ay önce kürtaj olmuştum. Anestezi verdiler bana dayanamamıştım çok ağlamıştım doktor gelmeden uyutmuslardi beni. Hastanede 2 3 saat kaldım Sonra eve geldim ben dinlenmemiştim eve geldikten sonra uyudum anestezinin etkisinden sonra ayaklandim. Kanamam 3 4 gün sürmüştü adet kanaması gibi Kurtajdan 70 gün sonra adet olmuştum