çool geçmiş olsun cnm benimde böbrek büyümesinden kaynaklı çok böbrek ağrısı çekmiştim stent takıldı rahatladın stent falan dedilermi öle bişey derlerse taktır cnm kesinlikle rahatlarsın yada idrar yolundan taşı alırlar mutlaka doktora görün ağrıdan suyum falan azalmıştı çünkü aman dikkat et