Merhaba sevgili anneler🤗aceba aranızda gümüş kapakları kullanip memnun kalmış olanlariniz var mı? Kullanan varsa hangi marka kullanıyor, piyasa da bikac tane marka var ama hepsi aynı derecede etkili mıdır? İlk hamileligimde çok ağrılı göğüs yaraları, acıları çektiğim için bebeğimi yeterince emzirememiştim. Bu sefer de aynısı olsun istemiyorum.