Damla06 yok canm direk gününde saatinde gidip radyolojiye yönlendiriyorlar orda muayneni oluyosun sonra sana kağıt veriyorlar bi daha giriş deki sıra almaya gidip sonuç göstereceğini söylüyorsun ben tam nisan da virüs döneminde gittim bomboştu ultrasonda bile 3 kişiydik gebe polk de de hemen gösterdim sonucu gördü bi daha bakmasına gerek olmadığı için ilaç takviyesi yazdı gönderdi kendi doktorum değildi ama isterseniz o güne kendi doktorunuza randevu bulabilirseniz alın yanlış yönlendirme yapmıyım gidersiniz vermiyoruz derler sıkıntı yaşamanızı istemem radyoloji sırası aldınız ya o tarafda tüp geçit var ordan geçiyorsunuz tam karsınıza kadın doğum radyoloji çıkıyor zaten sizin randevunuz 9 daysa gebe polk 10 dan sonraya randevu alın bence takipli doktorunuz varsa beklememiş olursunuz