KubraaaD Merhaba, 5 haftalık gebeyim . Kan ve idrar tahlili yapıldı. Kan şekeri , TSH ve ALT değerleri yüksek cıkmış. Sizde böyle bi problem yaşadınız mı? Nasıl önlem aldınız?
Lfsfn KubraaaD tsh yüksekliğinde ilaç kullanılması gerekiyor bir an önce. Seninki ksç bilmiyorum ama 2.5 in altında olmalı hamilelikte.
Bcsahat KubraaaD günaydın canım, alt benim de yüksekti yüksek dediğim çok uçuk değil de 42. Bir iki hafta sonra tekrarlattı doktor takibini yapmak için, normal aralığına düşmüştü. Yediklerinden etkilenen bir değer olduğunu söylemişlerdi hem doktor hem de sağlık ocağındaki doktor.
EB1661 Birtek Tsh yüksekti oda troit etkileyen hormon yüksek olunca düşük oluyomuş. 8di şimdi düştü şükür 🤲
EB1661 KubraaaD yaptım tabiki canım ilk önce 25 mg ilaç içiyodum doktorum onu bi anda 75 mg çıkardı 1 haftada 8den 4 düştü bidaha bakmadım ama büyük ihtimal düşmüştür