Fatmasp Kızlar en son iki ay önce 78 kiloydum hala 78 kiloyum bu bi şey ifade eder mi? Bi sıkıntı belirtisi mi?
DidemYldrm Fatmasp zaten hamile kaldığında biraz kilon varmış canım doktorlar öyle olunca 4 5 kg alın diyorlar 9 ay boyunca
Nudi Fatmasp ilk gebelikde 6 ay hiç kilo almadım sonrasında 9 kilo aldım bebek iyi ise dert etme daha iyi
Fatmasp Obsesifk Sağlıklılar da suları azaldı diye korkuyorum biraz 10 kilo aldım çok az bi zamanda çünkü
Fatmasp DidemYldrm hamile kaldığımda 68 kiloydum bi anda o kadar alınca şimdi sabit kalmak garip geliyor
KymetKaplan Fatmasp ben çok fazla kilo verdim canım birde vücudum kilo alıp vermeye el verişli doğurmadan çatladı heryerim resmen, ama alamadım şuan niye bilmiyorum .
EnginDenizim Hamile kaldigimda 86 kgydum 17 haftaya kadar 92 kg oldum 38 haftamdayim hala ayni kilodayim
Eflininannesi 32 haftalık gebeyim daha hiç kilo almadım ve Allah'a şükür hiçbir sorunumuz yok bebek kilo alıyor ben veriyorum bende kilolu başladım hamileliğe ekstra dikkat ettim doktorunuz bir sıkıntı görmüyorsa kilo almamanız sizin için iyi bile
Fatmasp Eflininannesi Kilo almamak benim içinde iyi ama dediğim gibi su azalmasından korkuyorum 😊 ama böyle bi durumda olan da Yok anlaşılan boşa hurafe yapmayayım
Eflininannesi Fatmasp aynen suda falan azalma olsa o kendini hissettirir bir şekilde içini ferah tut Allah sağlıklı doğum versin hepimize
alpinannesi123 Fatmasp canım ben de yaklaşık 24.haftamdan bu yana aynı kilodayım.şuan 32.haftadayım ama benim suyum az ve şeker hastasıyım yani bu sebeple alamıyorum.doktorun bebeğin gelişiminde bi sıkıntı görmüyorsa dert etme.su azalması kiloya o kadar etki etmez zAten 800 ml civarında suyu oluyor o haftalarda bebeklerin yani azalsa bile kilondan bunu anlayamazsın.
PinarOmurAvcioglu Fatmasp Ayni durum bende de gecerli.Doktorum bu konudan cok memnun.Bence aksine guzel bir gelisme