Slm. 39+3 haftalık hamileyim 39. Haftada kontrole gitmiştim doktorum bebek kendiliğinden gelmesse 40. Haftada günün doluyor suniyle doğumunu başlatalım dedi. Nstye girmiştim hafif sancılar çıkmıştı belki kendiliğindende gelir gelmesse haftaya yatışını yapalım dedi şuanda hiç gelen giden yok ne sancı ne nişan sadece kasılma ve sertleşme oluyor cuma günü 40. Hafta oluyorum ama doktorum izinli olduğu için perşembeye randevu aldım 39+6 oluyorum sizce doğumu başlatırmı yoksa cumartesiyemi erteler yada beklemelimiyim yoksa suniyle başlatmalımıyım ilk doğumum olucak endişeliyim.