Merhaba hayırlı geceler hanımlar bugün 34 haftalık oldum ve nst çektirdim doktorum nst n normal suyunda gayet normal iyi ama bebeğin göbek çevresindeki gelişimi 35 haftalık gözüküyor dedi önemli birşey mi dedim çok net birşey de söylemedi diğer kısımları normalmiş sadece karın çevresi 34 olması gerekiyorken 35 gözüküyor dedi bu önemli birşey mi başına gelen var mı teşekkür ederim şimdiden 💗