İçim içime sığmıyor bu şekilde hayal etmemiştim agrım olmadan doguma gideceğim. Yarın 40 hafta oluyoruz ve doktorum muane ettginde açılmam 1 cm ama yumuşama oldugunu söyledi riske atmayalım suni sancıyla başlayalım dedi. Tabi bn bekletir die düşünürken eşimle ikimiz şok. Yarın 8 buçukta gideceğim suni sancı verecek açılmam olursa normali bekleyecgz olmassa sezeryan alırız dedi. Ben yine şok sancı olmadan normal doguma giden oldumu hiç 😂 bakmayın gülüyorum ama içim bi değişik ne yapacağım nasıl olcak bugün heyecandan uyuyamayacgım bile belki bana bol bol dua edin olur mu. Eyer Rabbim izin verirse herşey yolunda giderse dogurdugumdada sizinle paylaşmak isterim. RABBİM kimseyi hastaneden boş döndürmesin. Sanırım uzattım biraz k. Bakmayın minnoş anneler. Öneriniz varsa nolur yazın ben çok heyecanlıyım ve ne yapacgımı bilmiyorum. ALLAHA EMANET OLUN HAKKINIZI HELAL EDİN 😇😇😇