Asena95 31+1 ’iz bikaç gündür başlayan kaşıntı dinmek bilmiyor. Ilık duş alyorum, nemlendirici sürüyorum, bebek yağı sürüyorum, bol bol su içiyorum faydası yok
GoncaElifAda Asena95 karaciğer enzim değerlerinize baktirmanizi tavsiye ederim gebelik kolestazi olabilir bu durum
Masalin_annesi Asena95 genelde ciğerlerde enzim yükselmesi sebep oluyo ve çok tehlikeli bişey gebelik için. Benim ilk gebeliğimde ayaklarım felaket kaşınıyodu ama bi sebebi yokmuş çok araştırıldı strese bağladılar. Mutlaka doktora gidin. Enzimlerinize baksınlar umarım öyle bişey yoktur 🙏🏽😔
Merve_zynp Asena95 el ayak kaşıntısı 30 uncu haftamda başlamıştı açlık safra asidi ve karaciğer enzimlerim yüksek çıktı riskli bi durum ihmal etme şu an 35+2 deyim ilaç verdiler kaşıntım çok hafifledi çok şükür ciddi bi şey olabilir Allah korusun mutlaka görün derim