UmayDuruMom Kızlar kız isim önerisi arıyorum birbirine uygun 2 isim 😊 Erva, alya, arya tarzı çok kullanılsn isim istrmiyorum 😂😂
Gijok UmayDuruMom beste doğa derin ılgın ilkim asmin elvin bizdede isim cok secmek sikinti 😂😂 kizimin adi defne ikinci kizin adi piyasada yok henuz
Deletedmom92 UmayDuruMom Kızlarımın adı Âişe Mira 🎀 Amine Hüma 🤗 Fikir olsun 💜 Zeynep Şifa’da çok hos ☺️♥️
Mihrimah41 UmayDuruMom ay öyle alya malya koyma zaten ya kusucam artık herkes aynı güya değişik isim koycaklar. Vallahi nedir bu çaba anlamadım. Beren çok güzel bence
Eylul9235 Benim kızım adel olucak ☺️ Herkese söylemek istemiyorum yayılmasın diye 😅 bende sevmiyorum çok kullanılan isimleri 😓
_2prensesannesi_ İlk kızımın ismi ASYA 💜 şimdi doğacak olan prensesede HASRET ADA 💜 koyucaz inşallah 🙏🏻
Mtk UmayDuruMom sümeyra, asel zümra, zehra, nursena, ben koyamadım başkası bari koysun bunlardan birini 😅 reyhan asel koyduk biz 😇 (yani eşim koydu)