Seray123 çok korkuyordum hep düşünüyordum esime söylüyordum nasıl olacak diye korkma dedi 1 haziran da sezaryen günü aldık o günü bekliyorduk ki 37+2 günlüğüz 21 mayıs sabah 7 de yataktan kalktım bir anda kanamam başladı çok fazlaydı çok korktum hemen doktorumuzu aradık hemen hastaneye gecin bende geliyorum dedi gittik hemen sezaryene alındım hiç korkulacak birşey yokmus belden iğne vurulurken hiç hissetmedim sonra uyuşma başladı oğlumn ağlama sesini duydum o an çok şükür Rabbim isteyen herkese nasip etsin evlat dedim 😊