Dndulgr Merhabalar herkese. Gebeliğimin 13.haftasındayım.Midemde nabız atışı gibi bişeyler hissettim. Başka yaşayan var mı? Ya da nedenini bilen var mı?
mavisimm Dndulgr her insanda kalp atisi gibi midede o atis oluyor canim normal yani olmasi gereken o.
Sibellas Dndulgr evet normal şeyleri yaşıyorsun 26. Haftadayım kalp atışı yumruk tekme artık ne yapıyorsa hepsi var 😊
Aynurr16 Dndulgr içimi okudunz valla bende merak ediyorum bugün başladı benimde hep sağ tarafımda hissediyorum dışardan görülüyo bazı böyle göz seğirmesi gibi bişeler tarif edemiyorum
mavisimm Dndulgr ilk gebeliginiz ise 13. haftada hareketi hissetmeniz imkansiz. Ben 16 haftaliktim doktorum hissettigin sey bebek hareketi degil daha erken demisti. 18. haftada bebek hareketini hissettim.
Dndulgr Sibellas hay maşallah. İlk bugün hareket etti. Heyecanlandım. O durumlarda daha çok heyecan yaparım sanırım😘
Alinsmom Dndulgr damarlarınızdan geçen kan akışı o. Daha fazla kan pompalandığı için kalp atışı gibi geliyor 😊