sevara Merhaba hamiş anneler🤗 Yoga yapanlar varmı? Kaç haftadan başladınız ve hangi uygulamayı öneriyorsunuz?
Ebru9120 sevara merhaba, ben 14. Haftamda başladım şimdi 16dayim. YouTube dan izleyerek yapiyorum. Farkli videolar deniyorum. İngilizce çok seçenek var prenatal yoga diye aratirsan bulabilirsin:)
Leylali sevara ben 17. Haftada başladım sömestr tatili girmişti araya o yüzden başlayamamıştım. Yaşadığım şehirde yoga eğitimi almış ebeyle beraber yapıyorduk. Tabi virüsten dolayı yarım kaldı evde bir süre devam ettim de şimdi yapamıyorum üşengeçlikten
Pankek sevara Ben çok özendim yapmaya. Hatta hoca bile buldum. Ama yapamadım reflü yüzünden. Nefes egzersizleri ve meditasyon falan ok de ne zaman yoga yapmaya geçsem midem ağzıma geliyordu her harekette. Maalesef çok istedim ama yapamadım
sevara Leylali bende çok tembel oldum hamilelikte ama instamommy leri görünce hevesim geliyor 😅 yapmaya karar verdim
Ebru9120 sevara bana doktorum 14de başla demişti. Bir hafta daha bekle eğer herhangi bir sıkıntın yoksa ama yine de doktoruna sor başlamadan :)
Ebru9120 sevara YouTube da tonic pregnancy yoga diye bir seri var kısa kısa yeni baslayanlar için güzel :)
sevara Ebru9120 geçen hafta yürüyüşe çıkabilirsin demişti yinede bi soracam. Tamam bakim videolara kolaysa başlayacam teşekkürler 🤗