Ozgecetindag Kızlar bi bakın cıldırıcam artık 19. Haftama girdim ve 2 haftadır kalbimdeki carpıntı beni öldürdü nabız 130 dakikada doktorumu aramak istemiyorum yaşayan varsa bi fikir verebilirmi sakıncalımı değilmi ona göre arıcam
Sevendays Ozgecetindag benimde oleydi sonralardan gecti sukur bide oncesinde ritm bozukluğu icin ilac kullaniodum baya korkmustum ama smdi iyiyiz insallah sendr hemen toparlarsin
Ftmtsn Ozgecetindag benimde ar Ozgecetindag benimde ara ara oluyor doktorum hamilelikte normal dedi daha fazla kan pompalandığı için birde kan değerleriniz de düşükse ondan da olabilir. Ama tabi yine de bi doktora görünseniz kafanız rahat eder. İnsanı yoran sitrese sokan bir durum
Muberraonur Ozgecetindag banada oluyor bazen özellikle uzandığımda kalbim sanki dışarda atıyor gibi oluyor
Nurdann__25 Ozgecetindag canım o haftalarda benimde öyleydi şuan 32+5 hala öyle bazen panik yapma hiç bebeğin büyüdüğü için kalp daha fazla kan pompaladığı için çarpıntı oluşuyor demişti doktorum iki tatlı kaşığı pekmez 2 tatlı kaşığı sirke karıştırıp içersen rahatlarsın ama için rahat etmezse doktoruna danış istersen
Hashasim2020 Benim de detaylıda kalbim çok hızlı atıyormuş doktor dedi kansızlıktan olur tedavi ettir dedi belki Demir ya da kan değerlerin düştüyse çarpıntı yapıyordur
Ozgecetindag Ftmtsn hemde cok sitresr sokuyor birşeymi var birşeymi oluyor diye ve rahat uzanamıyorsun her an birşey olacak gibi teşekkür ederim
Ozgecetindag Acemianne1978 haftaya detaylı ultrasonum var o zaman konuyu söyleyim o zaman cokta pinpirikli görünmek istemiyorum :) ve cok geçmiş olsun sanada canım
serpil8 Ozgecetindag benimde aynı şekildeydi 127 oluyordu. Kansızlığına tiroidlerine baktır canım. Bende kansızlık çok düşük çıktı. İlacımın dozunu artırdı doktorum kardiyolojide aynı şekilde düzeldi. Arada bir bazen yine çarpıntım oluyor ama bebek büyüdüğü içinmiş oda.
Ozgecetindag serpil8 aman saglıklı olsunlarda tek endişem bana birşey olsa ona birşey olacak endişesi kendimi cok düşündüğümden değil aslında canım kızım iyi olsun
Seyhann0606 Ozgecetindag aynı şeyleri bende yaşadım ama normal bişi olduğu için doktorum hiçbişi demedi sürekli tansiyon ve şeker düşüşü yaşıyorum
Muberraonur Ozgecetindag sırt üstü değil sol tarafa yattığımda olduydu küt küt atıyordu sanki fırlıcak gibi🙄
Deri Ozgecetindag bende anlamadım kan sulandırıcı kullanıyorum acabaondanmı yarın ilk randevumuz sorcam doktora inşaallah herşey yolundadır🙏🏻 3 bebişim melek oldu🥺