Son adet tarihime gore 41 gecmis olsamda gecen hafta daha yeni 40. Haftaya girdigimi ogrendim. 2li 3lü tarama testine gore benim bebisim daha 40+2ymis. Neyse dun gece karın ağrısi icin acile gittim ilk alttan muaynemi yaptilar nstye soktular ama birsey cikmadı. Ne açığım var ne sancım. Bugun sabahta nisanim geldi. Doktora gittim kontrole o sırada bir daha nisanim geldi ve hala da ara ara gelmeye devam ediyor. Doktorum bir daha gelemez dedi ama hâla gelmeye devam ediyor. Bu normal mi ? Bir de açılma olmasi icin ne yapabilirim. ?
Yazim hatam varsa kusura bakmayin. 😊❤