Fatihmina60 ben gebelıgımı 6+2 de öğrendim cnm ozamanlar tatlı ve eksı cok yedım uykulu ve halsizlik vardı normal seyler bunlar bunyen gebelıge alısmaya calısıyor ben 17+3 oldm hala uykum var ve öğlenlerı uyuyorm arada yanı oyuzden endıse etme her gece duanı eksık etme kuruyemıs bol bol ye ara ogunlerde kahvaltıda yumurta süt ıhmal etme beslenmene dkkt et hersy yolunda gdyor sonra zten 😊 ılk haftalar cok onemlı bol bol dınlen su ıc bırde doktor vermıstır vermedıyse folıkasıt soyle yazsınlar 3ay kullanılması lazım