Masal10 yok canım bunun için ayrıca bir ilaç kullanmıyorum. Tiroidlerimde sorun var. Nabzımı yükselten de bu zaten. İlaç kullanıyorum düzenli baktırıyorum tiroidlerime. Yalnız düzensiz salgılanan hormonlarım büyük ihtimalle tiroidde de değişiklik yapıyor bu yüzden de dengesizleşiyorum. Bu süreç mecbur böyle geçicek başka çare yok