ikiprensannesiiii Kızlar bugün 38+0 im normalde günde 1-2 defa olan kasılma bugün çok fazla oldu ne anlama geliyor problem olur mu yoksa normalmi
Evita ikiprensannesiiii toplam kaç dakika sürdüğünü, her birinin kaç sn sürdüğünü biliyor musun düzenliyse gerçek kasılma diyorlar.
Beyza26 ikiprensannesiiii bende 37 haftalığım benim Çok erken başladı şuanda da sık sık oluyor son haftalar normal zaten sıklaşmadı
Nse ikiprensannesiiii benim kasilmalarim bir haftadir var hatta sancım bile var şu an 37+6 haftaligim iki üç gündür kasiklarimdan belime vuran bı sancı ama bugün gittim nst de ağrı çıkmadı
Pankek ikiprensannesiiii Benim 37, haftada olmuştu. Doğuruyorum sandım. Hastaneye koştum. Sancım da vardı ama 50 falandı. Açılma yoktu. Serum verdiler sancılar ve kasılmalar için. Sonra eve geldim duş alıp yattım. Rahat kalktım
Evita Nse kadılma bende de var, ama düzenli değil. Nst de çıktı daha doğum kasılması değil bu dedi ebe.
zeynoelif Kızlar bende 37 haftalığım adet ağrısı gibi ağrı oluyor arada terletiyor ağrı gelince kasılma böyle bişey mi
Evita ikiprensannesiiii doktorlar her ne kadar 10 dk dese de ben burda 3 dk sürdü belli aralıklarla diyip meğer doğum belirtisiymiş diyen kadınlar da okudum. Ben de ileri haftayım o yüzden okuyorum hep insanların kasılma yorumlarını. Doğum kasılması gibi duruyor sizinki.
Beyza26 ikiprensannesiiii yani düzensiz ise normal ama düzenli sık sık oluyorsa gerçek sancı olabilir
Pankek ikiprensannesiiii Bende de öyle olmuştu, sancı NsT de çıktı yoksa ben hissetmiyordum bile. Karnım taş gbiydi
yagizimm benimde kasilmalarim. cok. fazla 36 4 bugun doktora gttim. bebek. asagi. inmis doktorum progestan baslatti
Migrenli_ Bende de adet ağrısı gibi belim ağrıyor 36+4 üm normal mi acaba bilemedim yorulunca daha çok ağrıyor dinlenince hafifliyor