13+2 yiz bizdee 😇 Banada 12 . Haftamda erkek dedi ben sormamıştım halbuki ama henüz kimseye söylemedim kendimide adapte etmedim 😂 İçimden erkek geçmesine rağmen hayırlısı olsun inşallah 😇 Bulantılarım prilam dr ile geçti ancak onu bırakınca öğürmeler başlıyor . Ama hamileliğe adapte olduk sanırım 🤰🏻😂🙌