remYakup Kizlar tam 37 haftalik hamileyim dun temizlik yaptim bebegimin hareketlerini fazla hissetmedim yatinca hissettim . Bugunde asiri derecede de belim agriyo karnim agriyo ve midem bulaniyo sizce neden yardimci olurmsnz ?
Bsrayldrm remYakup tatlı bişiyler yiyip bekle hareket etmezse bi gözük ultrasonda falan baksınlar için rahat etsin
Yavrucugum remYakup tansiyonunuz düşmüş olabilir yorgunluktan dinlenmeye ve sik sik biseyler yiyip.tansiyonunuzu dengeleyin