Lavinia__ Kızlar bebişim 24 saat sancı sonucu kavuştum bebeğim enfeksiyon kapmış anne karnında ve şuan yoğun bakımda nolur bana dua edin bebişim kavuşayım😢
Aysema Lavinia__ Insallah en kisa zamanda bebeğinize kavusup evinize dönersiniz🙏 Neyden enfeksiyon kapmis acaba ?
Lavinia__ Aysema benden canım özele güvenip doktora gidiyordum özel bende enfeksiyon mu var diyordum bana sürekli hayır diyordu bebeğim de Bende de enfeksiyon çıktı o kadar zor doğurup yanımda değil ☹️
Aysema Lavinia__ Allah iyi insanlara denk getirsin hepimizi. Üzülmeyin bebeğinizin sizin desteğinize ihtiyacı var. Onlar tahminimizden de güçlüler. En kısa zamanda insallah annesinin mis kollarına gelecektir. Rabbim şifa versin🙏🍀