burcu-dalkiran1 Merhaba kizlar 39+1 günlük hamileyim biraz önce sızıntı halinde suyum ve şeffaf nişanım geldi ama sancım yok normalmi
Denizkaplan burcu-dalkiran1 normal canm benmde gece suyum geldı 3te sabah 9da hala sancım yoktu sunı verdıler ama suyun gelınce bekleme gıt hastaneye