Gldn7 Mom9589 ay yavruna kavusuyosun ne güzel allah bagıslasın rabbin kurtarsın inşallah hayırlısıyla 💕
Mom9589 Berra20 acilmam hic yok suyu cok azalmis daha fazla bekleyemem suni sanciyla baslayalim dedi yada sezeryan bende sezeryan olsun istedim
Etum0416 Hayırlısıyla sağlıkla kucağına al inşallah🙏🏻❤️ Şimdiden hayırlı olsun 🤗💐ertesi gün Çarşamba günü de ben gidiyorum sezeryana 😬
Eva41 Mom9589 sana şöyle söyleyeyim ne kadar yürürsen o kadar çabuk iyileşirsin mutlaka yanına kayısı komposto al gazını çıkar sancı yapmasın sana