Servinazerdem
Benim doktorum gerek yok dediği halde yaptırdım.
Açlık tokluk şekerine bakmakla anlaşılacak bir şeyde değil. O yüzden riske atamazdım. Çok şükür çıkmadı.
Birde yaptıracaksanız bence direk 75ml yaptırın. 50ml tanı koymuyor sadece tarama olarak geçiyor. Yani 50ml yapıldığında sonuç sınırı geçik ya da sınıra yakın çıkarsa tekrar açlık çekip yükleme yaptırmak zorunda kalırsın.