Ebruozcann Merhaba bayanlar. 37 haftalık hamileyim, size sormak istediğim bugün afedersiniz baya baya ishal olmuşum ve tuvaletten çıkamıyorum ayrıca belimden bacaklarıma vuran da bir sancım var sizce doğum belirtisi olabilir mi nasıl anlarım?
hunilimom Ebruozcann tek basına ishal doğum belirtisi olmayabiliyor canım sancılar takip ediyor önerin süresi bebek hareketi ama doğum Sancısı belden kasiklara doğru yayılıyor adet. Zamanı agri gibi ince ince bi sizi
MerveK1r Bende 37 haftalık hamileyim dun ikindiden beri benimde belinde Bi agrı var ayak topuguma kadar iniyor agrı adet agrısı gibi agrı lar gelip gidiyor birde sırtım cok agrıyor buda mı dogum belirtisi acaba midem de bulanıyor ara ara
Ebruozcann MerveK1r benimde ara ara mide bulantım var kuzum hatta şuan bile var bilmiyorum ki bende doğum belirtisi mi değil mi
MerveK1r Ebruozcann ilk gebelik tecrübesiz oluyo baksana canım kendimizi takip edelim bakalım duruma gore hareket ederiz
MerveK1r Ebruozcann birde soluma yatınca hareketlenen bebişim çok sakin karnım da taş kesiliyor sanki