Merhabalar ben yaptım ıkınma hissi oluyor ve epiduralde sancılarla dinlendiğiniz için gücünüz oluyor bu yüzden ıkınmalarınız doğru ve güçlü oluyor bundan ötürü doğumunuz doğumhane kısmı çok kısa sürüyor doğum hikayem var profilimde merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz 🙋🏻♀️