Alv Ah canım Rabbim beklediğin zamana hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah🤲🏻Ben neredeyse her gün bebek sahibi olanları görüp ağladım üzüldüm bende anne olmak istiyorum diyip kendimi üzdüm strese koydum ve denemediğim şey kalmadı sanırım😔Ebe kadınlara mı gitmedim,doktor mu değiştirmedim,ilaçlar çaylar mı kullanmadım,iğneler vuruldum😔en son artık bunun bir sonunun olmayacağını,böyle düşünüp stres olmanın eşimi de beni de daha çok üzdüğünü ve bebek sahibi olamama engel olduğunun farkına sonunda vardım ve kendime hayatıma çeki düzen verdim,öncelikle aklıma gelip dursa da önemsemedim başka şeylere yöneldim hobiler edindim hayatıma bebek bekleyen sabırsız şükürsüz değil,sabırla şükürle duayla bebek sahibi olmak isteyen biri olarak devam etme kararı aldım.Mümkün oldukça asla bebek konusu dillendirmedim ne çevremde ne evimde ne cümlelerimde hep Allahım yoksa zamanı değildir,en hayırlısıyla bana zamanında gönlüme göre selametle ver diye dua ettim🤲🏻Allah’a teslim olmuş,Allah’a emanet kalp yolda kalmaz🤲🏻adet olmadığımı bile unuttum birde baktım ki Allah bana sabrıma selamet vermiş,duamı kabul etmiş🤲🏻Tedbiri elden asla bırakma ama umudunu gücünü asla kaybetme ve inan🤲🏻Cennet annelerin ayakları altındadır sen ona sahip olmak için çoğu zorluğa göğüs gerdin ve inanıyorum ki Allah’ın izniyle başardığında en güzel senin ayağında olur🤲🏻Dert etme dua et Allah senin gönlüne göre sabrına selamet versin