Esmakks Merhabalar hamişler. Ben 13+5 günlük hamileyim. İlk zamanlarım çok zor ve kusarak geçti. Su içtiğim an hala kusuyorum. Suyu nasıl içebilirim? Sizlerde de aynı sorunu yaşayan oldu mu?
S-r-p Esmakks ben de öyleyim su içsem kurşun yemiş gibi oluyor midem ben de yudum yudum azıcık içiyorum bi de ilaç almaya başladım daha rahat içiyorum suyu filan
Wonderanne Esmakks içine bir iki dilim elma koyabilirsin ya da limon nane gibi aroma ver yani suya 🌸🤗
Kardelen_des Ben de öyleydim çok şükür geçti. Ayran çorba gibi sıvı gıdalar tüketebilirsiniz. Tabi suyun yerini tutmuyor ama 🤷🏻♀️