Age Selin3561 hepsi geçecek inşallah. Hepsi geçiyor emin ol. Ben perşembe doğuma gidiyorum 39 haftalik olduk. Rabbim sana da nasip etsin. Bisey olmayacak, taş da düşecek, agrın sizin geçecek bitecek oyke düşün
Selin3561 Age ınsallah canım ya zaten panıgım ıyıce panıkten öldüm bugün ogrenınce kötü bısey mı bu dıye ılk defa yaşıyorum allahım beterinden korusun çöl cektordı bana bır haftadır
Nur1126 Selin3561 benimde indrarım da kan çıkıyor birşey döküyorum ama ne oldupunu anl adım geçen idrarımı yaparken böbreğimden idrar tobama bir sancı girdi ama gözlerim yerinden forlıyordu az kalsın 😔 sonra enfeksiyon çıktı hamile değilkende kum dökerdim enfeksiyon olurdum belki öyle birley yaşadım
htc-92 Bende geçen hafta öğrendim taş olduğunu. 13. Haftamda stent takılan böbreğimde olmuş hem de.😞 Ağrılarım oluyor dediğiniz gibi. Enfeksiyon da vardı onun için elma sirkesi içiyordum galiba taşı yerinden oynattı ondan. Nasıl geçecek bilmiyorum.😞