Selam kızlar ben perşembe günü doktoruma gittim kesen oluşmuş gayet herşey yolunda bi sıkıntı yok dedi benim doktorum da çok iyi bir doktor neyse ben bugün kan sulandırıcı iğnelerim için rapor çıkarmaya gittim ordaki doktor gel giriş için o kadar para vermişsin muane edeyim kalp atışı dinleyelim bana dedi ki kesenin şeklinde bozukluk var kesenin ölçülerini doktorumun dedipinden küçük söyledi korkmalı mıyım böyle bişey olsaydı doktorum bana söylerdi dimi doktoruma yazdım sekreteri dedi böyle bişey olsaydı doktor bey size söylerdi korkmayın kafanızada takmayın dedi korktum bende