37+3 haftadayız. Bugün kontrolümüz vardı dr 2 cm açılmam olduğunu vede bebeğin kafasının 2 hafta ileride olduğunu söyledi. Sen doğur artık dedi ve cuma günü tekrar çağırdı yatış için. Normal doğuma uygun olduğumu söyledi sizce suni sancı ilemi başlatır doğumu? Suni sancı verilen annelerimiz biras bahsedebilirmi bazıları diyor 48 saat vs sürüyor suni sancı. (Epidural istemeli miyim) Korkuyorum teselli ediniz 😁