Ayseplt benim de o haftalarda olmuştu. Şimdi 20.haftamdayım hala dikkat etmesem tekrar ediyor maalesef. Ben de sürekli ilaç kullanma taraftarı olmadığım için doğal şeyler tüketerek gidermeye çalışıyorum. Tabi ki doktor en iyisini bilir. Bebeğine de zararı olmuyor diye biliyorum sadece doğarken eğer enfejsiyon varsa ona bulaşabilirmiş. Bu bilgiyi ben de burada okumuştum, doğruluğunu bilmiyorum yani