Kızlar doğumda hemşireye vereceğiniz takımı nasıl seçtiniz o takımla ilk fotoları fln olacak o yüzden güzel bisey olmalı diye düşünüyorm ama çevremdekiler doğunca hemşirenin giydirecegi zaten pis olur hastaneden çıkarken giydir daha çok beğendiğini diyorlar kafam karıştı bide sezaryan olcak doğum. Hemşirenin giydirdigini ne zaman çıkarmak gerekir hemen kirlenir mi bebiş giyince yikanmadan giycek zaten onu ne zaman değiştiririm 😅 çok karistirdim ama yorumlarınızı bekliyorm 🙈