Ege-neslihan Benim üniversitedeyken böyle bir problemim oldu sonra geçti ancak normal dogumda ıkınma sonrassı tekrar oluşabilir diye düşünüyorum geneldede dogum sonrasında oluşuyor demişti doktor ancak benmki beslenme ve kabız kalma sonucu olmuştu
feamtrmea Ege-neslihan tamda yaşadığım bu doğumdan sonra çok acı çektim genel cerrahiye gittim yenidoğum yapmış olmasan ameliyatla alırdık hemoroidleri dedi bi krem yazdı sürekli onu kullandım bi iki hafta çok acıdı sonra geçti şimdide hamileyim inşallah bu defa aynı şeyleri yaşamam 🤲🏻