Öncesinde 9 haftalık kaybım var şu an 19+1 günlük hamileyim. Hamileliğimin başında ve 8.haftada lekelenmem oldu en başında leke gördüğümden beri günde 2 kullanıyordum.17 haftalıkken doktora gittiğimde artık progestanı bırakabilirsin dedi korkuyorum yine kanama olur ya da rahimle ilgili sorun olur diye dedim gerek yok kullanma dedi ama içim rahat değil hiç ben de günde 1 e düşürdüm alıyorum hala.En azından 30 32 ye kadar günde bir kez alsam zararı olur mu acaba ? Onu kullanmazsam kanamam olacakmış gibi hissediyorum.