denizimsi18 Çarşamba günü fotoğraf çekimi yapacağız inşallah, geç kaldık, doğurmam umarım o zamana kadar 🙈 O gün güzelce süsleneceğim. Saçlarımı yapacağım, makyaj yapacağım, kendimi güzel hissedeceğim yine. Arada bir gerekiyor sanırım terapi gibi çünkü ben de öyle hissediyorum ama geçici bir durum