Nuk cam aldm ben hem.emzik hemde biberonu anti kolik sokta indirimdeydi bakabilirsin. Bide ekstra ikili cam biberon aldim yine icinde su fln tasirim. Ileri aylarda meyvesuyu verrm.diye ama bu ikiliyi a101den aldm bide marka olsun demistim nuk dusunuyordum oda soka indirmli gelnce aldm.hemen normalde 40 tl civariydi 20 liraya aldm guzel.marka nuk 😊