Merhabalar ..
26+2 yiz adelkuşla. Şeker yüklemesi yaptırdım normal çıktı. Tuzlu besin tüketmiyorum. Hamurişi hiç yemiyorum. Sadece ekmek tüketiyorum abartmadan. Ama son 2-3 gündür elimde ve ayaklarımda şişme oluyor rahatsızlık hissediyorum. Sizlerde durum nasıl. Acaba bu şişlikler için çok erken değil mi 😓