Happybsrn Herkese merhaba. Geçmişe dönük araştırma yaptım fakat bazıları bu soğan kürünü yumurtlma görünce bırakmış kimleri bırakmamış kafam karıştı 🤔 İbrahim Saraçoğlu adetin 2.günü başlayıp 15 gün için diyor sizin fikriniz nedir acaba 😀
Sinemisdemirag Happybsrn ben nisan ayında yaptım canım ve aynı ay hamile kaldım yumurtalamayı gördüğüm gün bıraktım içim rahat etmedi
Seyhann0606 Happybsrn bende adetimin 1. Ci gününden başladım 15. Gününde bıraktım folik asit kullandım o ay hamile kaldım şuan 16+6 yız soğan kürünün sayesinde olduğunu düşünüyorum . Önceki düşüğümdede kullanarak hamile kalmıştım
mlsmrtgl Happybsrn kuzum yumurtlama görünce bırakmak gerekiyor . Devam edersen döllenmiş yumurtanın düşmesine sebep olabilir . Soğanın regl söktürücü etkisi de var
mavisimm Happybsrn arkadasim ibrahim saracoglunun tarif ettigi sekilde uyguladi. O ay hamile kaldi canim. pko vardi onda pko olanlara daha cok fayda ediyor sanirim
Happybsrn Sinemisdemirag işte kafam karıştı bn 6 ay önce yaptım 15 gün bi sonraki ay kimyasal gebelik oldu ..bu sefer yumurtlma zamanına kadar mı yapsam bilemedim
Happybsrn Seyhann0606 aslında adet sonrası 2. Gün başlamak gerekirmiş sen farklı yapmışsın tutmuş ya önemli olan o 😀🙏 darısı başımıza
rezhan Seyhann0606 canim bende bı ay yapacam ama sorunun neydi benim yumurtam gelişyor ama çatlamiyor soğan kuru işe yariyormu?
Happybsrn Ecmelbeyza maydanoz süt buharı yaptım bi gün 😅 ve soğan kürüne başladım ovulasyn ile yumurtlma takip edip o gün bırakıcam gerisi Allah’a kalmış inşallah olur😀