yabansena 2 kızım var birinin adı berra diğerinin begüm. 3. Bebişe hamileyim cinsiyetimiz kız. Kayınvalidem melike olsun dedi diye eşim melike istiyo ama ben istemiyorum. Melike ismini bastıracak güzel bi isme ihtiyacım var.
Esma98 yabansena maşallah iki kızınızın ismi de çok güzel 💕 Melike de hoş tatlı bi isim aslında🥰 Melike Sena da nasıl olur diye fikir sunmak istedim😇
Defneada Ben de 2. Kızıma hamileyim ilki Defne. Bunun adını ADA koyacağız Allah izin verir de sağ Salim alırsam kucağıma 🙏