Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı doktor suyun olması gerekenden az dedi 13+0dık bugün ama doktor ölçüm yaptığında 13+6 gözüküyor dedi gelişimi ileride yani ama suyu az olması korkuttu beni 1 hafta sonra gel tekrar bakalım dedi bol su iç dedi ama kafam karıştı bildiğim kadarıyla bebek 18 haftadan sonra senden besleniyor senin içtiğin suyun o suyla alakası var mı Bi arkadaşım mesela 3 buçuk ay ne yese içse kustu su bile içemedi onun doktoru da o içtiğin suyun bunla alakası yok demiş kızlar sorum 1 hafta içinde ne yapmalıyım suyun güzel olabilmesi için havuç suyu öneren var ben suyu 1 buçuk 2 lt içiyordum fazlası midemi bulandırıyor ne yapmalıyım limonlu su falan mı yapsam 😐