Sedaerdem Kızlar ben 39+3 haftalık hamileyim ve bugün özellikle bel ve bacaklarım da çok ağrı oluyor hatta bir ara karnıma da bir kuru sanci girdi. Acaba bu doğum belirtisi mi oluyor ama nişan falan yok çok hafif akıntı var