merhaba ben iki bebeğimi de kaybettim… 9 ve 15 haftalık kalpleri durdu ikisininde genetik test, pıhtı testi diğer tüm testler yapıldı doktor bir de rahim filmi çekelim dedi… 15 haftalık kaybım şubatta oldu 4. adetim bu ve eğer nasipse şişli echomarda rahim filmi çekileceğim… aradım randevu almak için yoğun kanamanız bittiyse lekelenme olsa da çekim yapıyoruz randevu vermek istediler… rahim filmi çekilirken lekelenme olsa da çekim yapılıyor mu ? bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim… zaten çok korkuyorum filmden.. adetlerim ise önce lekelenme sonra kanama sonra yine lekelenme şeklinde oluyor.. randevu vermek istedikleri gün ise kahve telvesi gibi akıntım olacak.. o gün çekilmem de bir sakınca var mıdır ?