62fatma Her gün kızartma yiyorum biraz endişeliyim bu konuda Doktorunuzdan herhangi bir uyarı duydunuz mu 😊
okroya Bende yiyodum fakat kızartma türü pek önerilmiyor doğum yapan arkadaşlarım üstüne basa basa yeme dediler bana şuan zaten hiç canım istemiyor