Bebisimmmmm Merhaba arkadaşlar. Gebelikte maden suyunun faydalarından biri de kanın pıhtılaşma özelliğini arttırır, yazıyor bir sitede. Doktoruma bu soruyu soracağım, öncesinde sizlere sormak istedim. Maden suyunun bildiğiniz zararı var mı hamilelikte?
Asilaymomm Bebisimmmmm bır fikrim yok ama benmde pıhtlşmam var ve her gun bır tane ıcıorm mutlka post ustte kalsn Dıe yazdm canm
Bgmky Bebisimmmmm daha bugün doktorum günde 1 maden suyu tüketebilirsin dedi. Kan sulandırıcı iğne kullanmama rağmen
Erken Bebisimmmmm ben de ilk kez duydum bunu diyetisyenler daha iyi bilir . Ayrıca pıhtı yapan K vitamini. Maden suyunda K vitamini yok bence yapmıyordur ama
Mihrimah41 Bebisimmmmm zararı değil yararı var her gün 1 tane içilmeli. Magnezyum var içinde kramplara filan iyi geliyo
Erken Bebisimmmmm diyetisyen arkadaşıma sordum içinde kalsiyum olduğu için pıhtısı arttırıyormuş fazla içilmemeliymiş. Tansiyonu yoksa günde 1 kez içilebilirmis. Ama her ihtimale karşı haftada 2-3 kere iç dedi
Mrwemn Bebisimmmmm gunde 1 taneyi gecme dedi banada doktor icinde sodyum falan var tansiyon yukseltiyor cok tuketildigindd
Turtaliblog Bebisimmmmm Canım bende de kan pıhtılaşması var. Oksapar ve coraspirin kullanıyorum. Doktorum günde 1 Şişe maden suyu içebileceğimi söyledi. Öyle bir şey olsa herhalde bana da içme derdi diye düşünüyorum. Ama yine de yanlış yönlendirmiş olmayayım.
Bebisimmmmm Muayene günü doktoruma sorunca buraya yazacağım. Sağlıklı diye içmeye başladım ama içime şüphe düştü