Selam guzel anneler
Benim kafami kurcalayan birsey var. Beylikduzu kolan hastanesine gidiyorum normalde, oradaki doktorum ikili test icin randevu verdi cumartesi gidicem. Ultrasondan kendi bakicakmis sadece kan tahlili icin radyolojiye yonlendirilcekmisim. Bazi ikili testi yaptiran arkadaslarim diyor ki, ikili testi kadin dogumcu yapmaz radyolojideki doktor yapar diyo. Ayrica neredeyse 1 saat surmus dedigine gore. Benim randevum 11.30 da benden sonra 11.45 de baska randevu var. Bizde mi tuhaflik var baskalari mi yanlis anladi cozemedim. Ayrica 400-500tl gibi rakamlardan bahsediyorlar. Ben sordugumda kolanda 180 tl demislerdi. Siz nasil nerede ve kaca yaptirdiniz yardimci olur musunuzz?