Mucizem_mmm Kızlar nasıl bir anne bebek bakım çantası tercih ettiniz nette bir sürü örneği var ama emin olamadım birde buradaki hamişlerin fikrini alayım dedim🙏🏼🧡
akovalardan Mucizem_mmm kraft in bebek bakım çantasını aldım arkadaşım kullanmıştı onun tavsiyesi ile aldım bakalım inşallah bize de nasip olur kullanmak🌺
Sibelgokhan Mucizem_mmm ben trendyoldan aldım. Şuanda da kullanıyorum çok kullanışlı,bir-çok eşya aliyor. https://ty.gl/oojff4n Ben aldigimda 130 tl Ye almıştım . Şimdi linki atarken baktım 303 lira olmuş şoklardayimm😳😳
TAkilicci Mucizem_mmm ben bunu aldım https://ty.gl/ubxiwu5 geldi çoktan içide gayet kullanışlı kalın sert duranları pek sevmiyorum 🙂
Blackpink Mucizem_mmm ben ebebekten aldim. 220 tl magazada. Online sitesinden 131e aldim. Kamuflaj desenli buyuk olan. Bir ufak boyuda 120 tl. Cok şık herkeste olan modellerden degil.
Mucizem_mmm Sibelgokhan güzel günlerde kullanın çok büyük mü acaba ben vücut olarak minyon biriyim sırtımda çok büyük durur mu 🤷♀️😅
Mucizem_mmm TAkilicci rengi benim rengim bayıldım güzel günlerde kullanın🙏🏼🥰 peki biberon koyma yerleri olmaması sıkıntı olur mu
Mucizem_mmm Blackpink sanırım biliyorum o çantayı aynen herkeste olan modellerden değil bende gözüme hitap etmesini istiyorum 😂🤦🏽♀️Bakalım çok çeşit olmasıda sorun 🤰🏽
Mucizem_mmm Sibelgokhan 1.60 🙃içini de doldurunca sırtımda çok kaba kalmasından da biraz endişe editörüm açıkçası 😂☺️
Sibelgokhan Mucizem_mmm benim de 160 boyum ayrıca 160 minyona girmez ki bir bayanin olmasi gerekn boydasiniz zaten 😊 yani bende durmadiginsa göre sizdede durmaz 😊
Mucizem_mmm Sibelgokhan yapı olarak kilolu falan değilim o anlamda minyonum dedim ☺️☺️İnşAllah bakalım karar vereceğim fiyatlar bir iniyor bir çıkıyor hayırlısı ile kullanmak nasip olsun hepimize🙏🏼🧡
minikkuzucukcyprus Mucizem_mmm https://www.hepsiburada.com/bye-bye-paris-anne-bebek-bakim-cantasi-pm-HB00000N7CAK?magaza=Civil&wt_gl=cpc.6809.dsa.nelk.abo-bebek-tasima&gclid=EAIaIQobChMIoeWWh4uE6gIVEWHmCh3djAVTEAAYASAAEgJVavD_BwE Ben bunu aldım canım, başkaca renkleri de var. henüz kullanmak nasip olmadı ama gayet kaliteli, tavsiye ederim